11
Северно Черноморие / Re: пристанище Балчик
« Последна публикация от max - Октомври 27, 2011, 08:07:26 am »Пристанищните портални кранове и поредния кораб за зърно
Пристанището има защитна кейова стена и се свързва с брега с подходен мол и 250 м пътна асвалтова настилка. Насипните товари се складират на открититата складова площ. Могат да се обработват едновременно два товарни кораба от 2 портални крана. При необходимост корабите изчакват на рейд при съответната котвена стоянка в залива. Плавателните съдове подхождат на собствен ход по фарватер определен от ИА” Морска администрация” . Използването на пилот е задължително. На около 300 м преди кейовата стоянка, корабите се посрещат от влекач, като броят и мощността им зависи от товароподемността на кораба и се определя от ИА „ Морска администрация”.
Порта има и автомобилна електронна везна 60 т, корабите се захранват с ток и телефон, бункероване и се обслажват от пилот и пристанищен влекач.
Още за пристанището и цени на услугите тук - www.port-balchik.com
общ изглед на пристанището и силозите
Пристанището има защитна кейова стена и се свързва с брега с подходен мол и 250 м пътна асвалтова настилка. Насипните товари се складират на открититата складова площ. Могат да се обработват едновременно два товарни кораба от 2 портални крана. При необходимост корабите изчакват на рейд при съответната котвена стоянка в залива. Плавателните съдове подхождат на собствен ход по фарватер определен от ИА” Морска администрация” . Използването на пилот е задължително. На около 300 м преди кейовата стоянка, корабите се посрещат от влекач, като броят и мощността им зависи от товароподемността на кораба и се определя от ИА „ Морска администрация”.
Порта има и автомобилна електронна везна 60 т, корабите се захранват с ток и телефон, бункероване и се обслажват от пилот и пристанищен влекач.
Още за пристанището и цени на услугите тук - www.port-balchik.com
общ изглед на пристанището и силозите