Последни публикации

Страници: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
Речни пристанища / пристанище Русе изток
« Последна публикация от max - Октомври 05, 2011, 01:09:07 pm »
пристанище Русе изток

22
Северно Черноморие / Re: пристанище Варна изток
« Последна публикация от max - Октомври 05, 2011, 07:21:46 am »
6-то и 7-мо корабни места


9-то и 10-то корабни места


12-то и 13-то корабни места


23
Речни пристанища / Re: пристанище Русе в стари снимки
« Последна публикация от ystoyanov - Октомври 04, 2011, 01:39:25 pm »
На първата картичка какъв е този мост и кога е строен?
Тогава още не е съществувал постоянен мост на река Дунав. Затова преминаването през реката е ставало с гемии, лодки и т. н. По време на руско-турските войни обаче, на няколко пъти са строени временни понтонни мостове за преминаване на войските, като този на картичката горе.

Строеж на понтонен мост край Русе през 1854 год. по време на Кримската война


А това е понтонния мост между Русе и Гюргево по време на освободителната за България руско- турска война 1877- 78 год. Снимките са от специален албум за войната, изготвен за Великият княз Владимир Александрович- син на руския император Александър ІІ.






24
Речни пристанища / Re: пристанище Русе в стари снимки
« Последна публикация от septemvri_men - Октомври 04, 2011, 01:37:14 pm »
На първата картичка какъв е този мост и кога е строен?

25
Северно Черноморие / Re: пристанище Варна изток
« Последна публикация от max - Октомври 03, 2011, 02:45:19 pm »
Снимки от ИАМА  http://www.port.bg/

3-то, 4-то и 5-то корабни места


нашия кораб "Пионер" на контейнерен терминал


6-то корабно място и претоварно съоръжение за товарене на вагони


26
Речни пристанища / Re: пристанище Русе в стари снимки
« Последна публикация от ystoyanov - Септември 26, 2011, 06:20:17 pm »
Пристанище Русе преди Освобождението


И пак пристанище Русе в началото на ХХ век




Рибари по р. Дунав- картичка от 30- те години.

27
Северно Черноморие / Re: пристанище Варна изток
« Последна публикация от max - Септември 23, 2011, 10:09:28 am »
Сега имаше  подписан проект контейнерния терминал да се премести до кв. Максуда, а на сегашната му територия (283 дка) да се построи атракционна зона с площ около 131 000 кв. м с яхтено и пасажерско пристанище, аквариум, хотели, заведения и зони за отдих. Новият терминал ще струва 160 млн. евро, а откриването му се планира за 2013 г., но едва ли ще се осъществи.
28
Северно Черноморие / Re: пристанище Варна изток
« Последна публикация от max - Септември 22, 2011, 07:35:00 pm »
контейнерен терминал днешно време снимки ranor

вижда се и часовниковата кула на жп гарата

товарни кораби които се разтоварват на др корабни места

в ляво осреща се виждат и военните кораби на Военоморска база Варна

долу яхта и рейдова кула. Рейдовата кула е построена 1959 г, като през 1993 г беше съборена високата и част от неправилна маневра на корейски кораб и на ново беше достроена.

29
Северно Черноморие / Re: пристанище Варна изток
« Последна публикация от max - Септември 22, 2011, 10:45:54 am »
През 1971 г изградиха контейнерния терминал, а на 23 юли 1971 г е посрещнат първия кораб контейнеровоз ”Василий Кучер” СССР от Иличовск и започва обработката на контейнери в пристанище Варна-изток на 5-то кейово място.
на долната фотография виждате първия контейнер който разтоварват тук от СССР


След това поетапно се разширява терминала до днешиня си вид с съвременни кранове като през 1974 г влязоха в експлоатация и два 32 тонни немски крана Сокол.
Фотография на контейнерния терминал 1986 г

30
Северно Черноморие / Re: пристанище Варна изток
« Последна публикация от max - Септември 22, 2011, 10:43:56 am »
Средата на 70 те години се направи опит с корабна ел централа да се захрани целия порт с ток. До 1992 г пристанищен комплекс Варна общо се е посещавал годишно от над 2500 кораба или средно по 7 кораба на денонощие. След 1992 г настъпи кризата на корабни товари и пристанището започна да има и празни кеьови места.
През 2000 г Ро-ро терминалът до Морска гара се трансформира в кей за контейнери за акцизни стоки. От 2003 г. се построи модернизиран портал, нов път за тежкотоварни автомобили и зърноразтоварище.
Страници: 1 2 [3] 4 5 ... 10